본문 바로가기
7080

you raise me up

by sailing park 2010. 6. 1.

 

 

 

 

 

You Raise Me Up

당신이 나를 일으켜 주시기에

 

When I am down and oh my soul so weary,

내 마음이 우울하고 내 영혼이 지칠 때

 

When troubles come and my heart burdende be,

괴로움 몰려와 나의 마음을 무겁게 할 때

 

Then I am still and wait here in the silence

나는 여기서 가만히 당신을 기다릴 거예요.

 

Until you come and sit a while with me.

당신이 오셔서 내 곁에 자리하실 때까지

 

 

You raise me up so I can stand on mountains,

당신이 나를 일으켜 주시기에 나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

 

you raise me up to walk on stormy seas.

당신이 나를 일으켜 주시기에, 나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다.

 

I am strong when I am on your shoulders

당신이 나를 떠받쳐 줄 때 나는 강인해 집니다.

 

You raise up to more than I can be.

당신은 나를 일으켜, 나보다 더 큰 내가 되게 합니다.

 

~~~간주~~~ 

 

You raise me up so I can stand on mountains,

당신이 나를 일으켜 주시기에 나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

 

you raise me up to walk on stormy seas.

당신이 나를 일으켜 주시기에, 나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다.

 

I am strong when I am on your shoulders

당신이 나를 떠받쳐 줄 때 나는 강인해 집니다.

 

You raise up to more than I can be.

당신은 나를 일으켜, 나보다 더 큰 내가 되게 합니다.

 

 

You raise me up so I can stand on mountains,

당신이 나를 일으켜 주시기에 나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

 

you raise me up to walk on stormy seas.

당신이 나를 일으켜 주시기에, 나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다.

 

I am strong when I am on your shoulders

당신이 나를 떠받쳐 줄 때 나는 강인해 집니다.

 

You raise up to more than I can be.

당신은 나를 일으켜, 나보다 더 큰 내가 되게 합니다.

 

 

You raise me up so I can stand on mountains,

당신이 나를 일으켜 주시기에 나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

 

you raise me up to walk on stormy seas.

당신이 나를 일으켜 주시기에, 나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다.

 

I am strong when I am on your shoulders

당신이 나를 떠받쳐 줄 때 나는 강인해 집니다.

 

You raise up to more than I can be.

당신은 나를 일으켜, 나보다 더 큰 내가 되게 합니다.

 

You raise up to more than I can be.

당신은 나를 일으켜, 나보다 더 큰 내가 되게 합니다

 

 

'7080 ' 카테고리의 다른 글

추억의 음악다방(통기타 100곡)   (0) 2011.06.08
SONG FOR A STORMY NIGHT  (0) 2010.12.18
버들피리 / 꿈 찾아가리   (0) 2010.05.24
최고의 아티스트들의 연주음악 모음 17곡 (Dreams)  (0) 2010.04.30
7080 ^^ 1집  (0) 2003.06.01

댓글